Az Ön böngészője nem támogatott. Kérjük használjon Chrome, Firefox, Edge vagy Safari böngészőt. További részletek

  • ENG
  • |

    4iG

    {{ portfolioStock.last }} Ft

    {{ portfolioStock.change_percent }}

SÉRÜLÉKENYSÉG MENEDZSMENT

Alapvetésként kezeljük, hogy 100%-os biztonságú informatikai rendszer nem létezik, így szükséges, hogy az informatikai infrastruktúra elemeit folyamatosan megfigyeljük. A rendszer elmei kapcsán fontos szempont, hogy a hardverkomponensek, a futó operációs rendszerek, szoftverek, platformelemek stb. verzióit pontosan ismerjük, és folyamatosan egybevessük a megjelenő sérülékenységekkel annak érdekében, hogy a rendszer védelmi szintjét folyamatosan biztosítani tudjuk.

Szolgáltatásunk keretein belül automatizált eszközökkel felderítjük és azonosítjuk az informatikai infrastruktúra elemeit, és szintén automatikusan összevetjük a sérülékenységi adatbázisokkal. Ezen vizsgálatokat azonosítás (értsd: az adott eszközre biztosított jogosultság) nélkül is el tudjuk végezni, azonban a ”false-pozitív” eredmények kiszűrése érdekében javasolt a megfelelő jogosultságok biztosítása mellett történő vizsgálatot futtatni, amelynek segítségével a compliance és a hardening checklist is elvégezhető. 

Az eredményt a 4iG SOC team kiértékeli és kategorizálja a sérülékenységeket relevancia, súlyosság és kitettség alapján.

Ebből négy kategóriát képez: 

  • Kritikus kockázatú, releváns és kihasználható sérülékenység esetén azonnali beavatkozást javaslunk.
  • A magas kockázatú, releváns és kihasználható sérülékenység a lehető legközelebbi időpontú javítást indokol. 
  • Közepes kockázatú, releváns és kihasználható sérülékenység esetén a következő frissítési időablakra ütemezett  javítást javaslunk.
  • Alacsony kockázatú, releváns és kihasználható sérülékenység esetén jellemzően elkerülő intézkedésre teszünk javaslatot, és - amennyiben rendelkezésre áll a patch – az üzemeltető csapat az üzleti kritikusság mentén ütemezi a javítást. 

Amennyiben a sérülékenységekhez nem áll rendelkezésre javítás, a SOC team egyéb remediációs eljárást (például: extra tűzfalszabály… stb.) határoz meg, amit az ügyféllel egyeztetve hajt végre.