Az Ön böngészője nem támogatott. Kérjük használjon Chrome, Firefox vagy Safari böngészőt. További részletek

4iG|{{ portfolioStock.last }} Ft

{{ portfolioStock.change_percent }}

Középvállalati IT üzemeltetés

Középvállalati üzemeltetés

A megbízható, kiszámítható IT üzemeltetés nem a nagyvállalatok privilégiuma

Bízza a 4iG-ra kritikus IT rendszerei és alkalmazásai üzemeltetését, hogy a kulcs digitális fejlődésére koncentrálhasson.

⁣A középvállalatok IT csapatainak jelentősen megnövekedett üzleti nyomás alatt kell dolgozniuk. Amennyiben az erőforrások nagy részét jellemzően az informatikai rendszerek és infrastruktúra üzemben tartása köti le, akkor az üzleti igényekre reagáló fejlesztések, újdonságok bevezetése háttérbe szorulhat, jelentősen le is lassulhat, ez versenyhátrányt okoz. Külső üzemeltetési szolgáltatás bevezetésének számos oka lehet. A célok között szerepelhet az üzleti folyamatok támogatása, a külső kockázatok kezelése és a méretből fakadó adottságok áthidalása.

⁣A 4iG A TELJES IT ÉLETCIKLUSHOZ BIZTOSÍT MEGOLDÁST ÉS TEREMT ÉRTÉKET

Fontosnak tartjuk, hogy az IT rendszerek üzemeltetése túlmutat a ránk bízott rendszerek „életben tartásán”. Célunk, hogy tevékenységünk teljes mértékben illeszkedjen megbízónk akár dinamikusan változó üzleti igényeihez.

MIBEN MÁS A 4iG SZEMLÉLETE?

  • Proaktivitás⁣ - A hibák megelőzésére törekszünk, nem csak utólagos kezelésre.
  • Tapasztalat⁣ - Nagyvállalati ügyfélkörben szerzett tudásunkat is felhasználjuk, adaptáljuk.
  • Hatékonyság⁣ - Folyamatok és manuális munka kiváltása automatizációval.
  • Megbízhatóság⁣ - Kiszámítható, garantált szolgáltatási színvonal, ISO 20000-1 minősítés.
  • Átláthatóság⁣ - Vállalati és szolgáltatási szinten egyaránt.
  • Biztonság⁣ - Dedikált kiberbiztonsági specialista csapat.

HOGYAN SEGÍT A 4iG ÁTHIDALNI A KIHÍVÁSOKAT?

Menedzsment támogatás az operatív rétegen felül

  • részletes beszámolók, jelentések, közös kiértékelés
  • virtuális CIO szolgáltatás / CIO stratégiai támogatás

⁣Megfelelő reakcióidő, proaktív szolgáltatás

  • komolyabb incidensek megelőzhetők a 4iG felügyeleti megoldásaival

Szakértők több területen

  • munkaállomás, perifériák (hardver, OS, standard irodai és egyedi alkalmazások)
  • kiszolgáló oldali rendszerek (Windows Server és Linux kiszolgálók)
  • adatbázis rendszerek
  • üzleti alkalmazások (ERP, CRM, egyéb üzleti alkalmazások)
  • hálózati rendszerek (belső hálózatok, távoli elérés)
  • biztonsági rendszerek (végponti, központi vírusvédelem, tűzfalak)
  • felhős infrastruktúra és alkalmazások (multi/hibrid felhő)
  • Microsoft/Office 365 üzemeltetés

TECHNOLÓGIA MENEDZSMENT

  • naprakész pontos eszköz leltár
  • kapacitás tervezés és gyors igényváltozások áthidalása
  • több rendszert érintő összetett problémák kezelése
  • tervezett és tervezetlen leállások minimalizálása
  • elavult rendszerek, lejárt támogatás
  • biztonsági incidensek kezelése

⁣SZABÁLYOZOTT MŰKÖDÉS, MEGFELELŐ OPERATÍV ÁTLÁTHATÓSÁG

  • ügyeleti rendszer (szervezés, erőforrások, riasztások, műszaki háttér)
  • szerteágazó felhőhasználat kontroll nélkül (ún. shadow IT)
  • költségek nyomon követése (technológia, tervezhetőség, kockázat)
  • a szükséges incidens és folyamatszabályozás és dokumentáció

ERŐFORRÁS MENEDZSMENT

  • a megfizethető, tapasztalt szakemberek toborzási nehézségeire
  • a dedikált IT személyzet fenntartása költségességére
  • a szükséges specialistákra (pl. IT biztonság, különleges alkalmazások üzemeltetése)
  • a külső szolgáltatók, beszállítók központosított kezelésére

TIPIKUS ALKALMAZOTT ÉS TÁMOGATOTT TECHNOLÓGIÁK A KÖZÉPVÁLLALATI IT ÜZEMELTETÉS SZOLGÁLTATÁSBAN

TECHNOLÓGIA, PLATFORMALKALMAZÁSI TERÜLETEK
⁣Service DeskServiceNOWBejelentések, incidensek kezelése
Riasztások és értesítések
⁣ Havi tevékenység jelentések
⁣távmenedzsment és kliensoldali központi felügyeletMicrosoft SCCM
⁣ Microsoft InTune
⁣felhasználói eszközök távfelügyelete, tömeges konfigurálás⁣eszköz- és szoftver nyilvántartás
⁣Központi felügyelet (hálózat, szerver)Zabbix
⁣ Naigos
⁣Open source megoldások, amelyek a legnagyobb vállalatoknál is bizonyítottak
⁣Felhő környezetMicrosoft Azure
Office 365
⁣ Amazon AWS
Virtuális szerverek
⁣ Alkalmazás hosting
⁣Földi rendszerekkel integrált (hibrid) vagy több felhőszolgáltatás összekötése (multicloud)
⁣IT BiztonságWatchGuard
Fortinet
TrendMicro
Symantec
Splunk
Vectra
Tűzfal, mint szolgáltatás
IDS/IPS, Spam szűrés
Komplex email védelmi megoldás
Végpontvédelmi megoldás
DLP - adatszivárgás elleni védelem
Hálózati forgalom elemzés, behatolás detektálás
⁣Logelemzés, incidenskezelés
⁣Hardver szerviz⁣Dell, Lenovo, HP, Kingston, Lexmark⁣Notebookok, szerverek, nyomtatók, periféria eszközök cégcsoporton belüli márkaszervize

SZOLGÁLTATÁSI CSOMAGOK

BRONZEZÜSTARANY
rendelkezésre állás5x8 órás5x12 órás7x24 órás
reakcióidőNBD4 óra2 óra
helyszíni kiszállás db / hó248

ALAP SZOLGÁLTATÁSOK

HelpDesk - bejelentések fogadása telefonon, e-mailben vagy a 4iG hibajegykezelő rendszerén keresztül
- incidensek, szolgáltatási igények regisztrálása, priorizálása, kategorizálása, nyomon követése
⁣Proaktív távfelügyelet - hardver elemek, alkalmazások, adatbázisok, e-mail és webes szolgáltatások (pl. e-commerce tranzakciók), valamint földi és felhős rendszerek működésének felügyelete
- riasztások és incidensek megelőző kezelése proaktív beavatkozással
⁣Havi kimutatások, elemzésekHavi szolgáltatási kimutatás az elvégzett szolgáltatási tevékenységekről, akár közvetlen hozzáféréssel a 4iG hibajegykezelő rendszeréhez a választott szolgáltatáscsomag függvényében

⁣TOVÁBBI VÁLASZTHATÓ ÜZEMELTETÉSI SZAKTERÜLETEK

  • felhasználói munkakörnyezet üzemeltetés (PC, notebook, mobil, perifériák)
  • kiszolgáló oldali rendszerek üzemeltetése (szerverek)
  • hálózat üzemeltetés (helyi hálózat, tűzfalak, VPN)
  • felhős infrastruktúra és alkalmazások üzemeltetése
  • üzleti alkalmazások, weboldalak, webshopok és kapcsolódó háttérrendszereik üzemeltetése
  • hardver, szoftver eszköz életciklus management
  • moduláris virtuális CIO szolgáltatás
  • hardver szerviz

SZOLGÁLTATÁSI ÉS MEGOLDÁSI TERÜLETEINK

MENEDZSELT TŰZFAL, UTM ÉS VPN SZOLGÁLTATÁS

Határvédelem: menedzselt tűzfal, UTM és VPN szolgáltatás.

SOC MINT SZOLGÁLTATÁS

Aktív megelőzés és utólagos beavatkozás: a tanácsadástól a fejlesztői, alkalmazásbeli kódbiztonságig.

HAVIDÍJAS PC FLOTTAMENEDZSMENT

Device as a Service (DaaS) havidíjas szolgáltatás klienseszközökre.

CLOUD BACKUP SOLUTION

Szolgáltató-független adatmentés havidíjas menedzselt szolgáltatás.

HAVIDÍJAS BCP-DR

Üzletmenet-folytonosság és katasztrófa helyreállítás havidíjas menedzselt szolgáltatás.