Nagyvállalati üzemeltetés
Kliens, alkalmazás, adatközponti támogatás vagy teljes IT kiszervezés
Alacsonyabb költségek, kiszámítható SLA, gyorsabb reagálás kapacitás változatásokra: bízza a 4iG-ra akár teljes informatikai üzemeltetését hogy az üzleti digitalizációs kihívásokra fókuszálhasson
MIÉRT LEHET SZÜKSÉGE A 4iG KISZERVEZETT INFORMATIKAI ÜZEMELTETÉSI KÉPESSÉGEIRE?
A 4iG Nagyvállalati IT üzemeltetési szolgáltatása professzionálisan menedzselt, teljes körű megoldást kínál az üzletmenet informatikai hátterének kiszámítható működtetésére, a kliensüzemeltetéstől az adatközponti és alkalmazás-támogatáson át akár a teljes IT kiszervezésig.
A tervezést, kialakítást, üzemeltetést és a folyamatos továbbfejlesztést is lefedve, testreszabott megoldásaink segítenek:
- az üzemeltetési költségek csökkentésében,
- az elérhető technológiai, akár specialista szakértelem kibővítésében,
- a szolgáltatás-szintek (SLA) megemelésében, a naprakész trendek elemzésében,
- az üzleti és IT folyamatok automatizálásában.
DIGITALIZÁCIÓS ÉS AUTOMATIZÁCIÓS TECHNOLÓGIÁK
A gyorsan változó
infokommunikációs piacon a versenyképesség érdekében minden eddiginél fontosabb
a technológiai fejlődés támogatása, megfelelő ellenőrzés és átláthatóság
mellett. Az összetett vállalati rendszerek, digitális hibrid technológiák, IoT
eszközök térhódításával kihívás lehet a hatékony és egységesített működési
irányítás.
Szakembereink segítenek az
új IT,
digitalizációs és automatizációs technológiák
kiválasztásában és üzleti
integrálásában, amivel ügyfeleink tényleges üzleti előnyhöz juthatnak
versenytársaikkal szemben.
MEGOLDÁSOK AZ ÖN/ AZ EGYEDI ÜZLETI STRATÉGIÁJÁHOZ
Ma már az informatika nem
csak az irodai munka támogatásáról szól, hanem a digitális transzformáció
támogatásáról olyan megoldásokkal, amelyek az ügyfelek piaci helyzetét segítik.
A 4iG-nek kiemelten fontos a hosszú távú,
szoros együttműködés partnereinkkel és az ügyfeleink, eseteként akár azok
ügyfeleinek a tevekénységének a megértése, üzleti igényeik feltérképezése az
üzleti érték növelése érdekében. Az Ön
üzleti stratégiájához igazodva
olyan informatikai megoldásokat kínálunk, melyek fokozzák a termelékenységet,
egységesítik az üzleti folyamatokat és csökkentik a CapEx beruházási
kitettséget, ezáltal növelve az üzleti agilitást.
KONTROLÁLT MÉRÉSI RENDSZEREK
Az üzlet sikere és az IT rendszerek működése nagy mértékben függ a megfelelő felügyelettől és a szolgáltatás kontrolljától. Az üzleti célok eléréséhez ITIL irányelveken alapuló mérési mutatók at (KPI) alakítunk ki, részletezett jelentésekkel és kimutatásokkal, amelyek segíthetnek a szolgáltatás és az általunk működtetett informatikai rendszer hatékonyságának megértésében. Ezek alapján szakértőink személyre szabott fejlesztési javaslatokat tesznek, és implementálják az igényelt változtatásokat.
GYORS REAGÁLÁS A KIHÍVÁSOKRA
Az elmúlt időszakban
tapasztalt pandémiás krízishelyzet, a természeti, geopolitikai és gazdasági
változások jól mutatják, hogy a világ tele van az üzleti folyamatokat komolyan
befolyásoló kockázati tényezőkkel.
Kiemelten fontos, hogy az üzlet és az IT is
gyorsan
tudjon reagálni
a kihívásokra, hatékonyan védve az embereket, a termelő
rendszereket, létesítményeket és az üzletmenetet. A 4iG megbízható technológiai tanácsadója és
partnere ügyfeleinek.
A testreszabott nagyvállalati IT üzemeltetés üzleti előnyei:
Csökkentett kockázatok | Teljes életciklus felügyelet | Fokozott termelékenység |
Magasabb rendelkezésre állás | Zökkenőmentes kommunikáció | Átlátható, naprakész jelentések, kimutatások |
MIT BIZTOSÍT A 4iG A NAGYVÁLLALATI IT ÜZEMELTETÉS KERETÉBEN?
Cégünk folyamatosan törekszik arra, hogy új technológiákkal, megoldásokkal növelje a szolgáltatások hozzáadott értékét, rendszerintegrációs és alkalmazásfejlesztési projektekkel, fejlesztési javaslatokkal támogassa az ügyfelek üzletmenetének működését.
Széles portfólióval, a klienstől a felhőig testreszabott technológiai megoldásokkal állunk ügyfeleink rendelkezésére, melyek az egyedi igények kielégítésére vannak optimalizálva. Az ily módon irányított informatikai szolgáltatások elősegítik az üzlet mozgékonyságot és mérhetőséget.
Széleskörű szolgáltatási portfólióval és kompetenciával rendelkezünk IT üzemeltetés területén.
MILYEN MÓDON BIZTOSÍTJA A 4iG A NAGYVÁLLALATI ÜZEMELTETÉSI SZOLGÁLTATÁSAIT?
Dedikált szolgáltatásmenedzserek állnak rendelkezésre, akik kimondottan az üzleti folyamatok és a hozzá kapcsolódó informatikai rendszerek és műveletek összehangolásával foglalkoznak. Ezek alapján a 4iG specializált mérnöki szakértelmével biztosítja ügyfelei stabil IT működését.
A három kulcstényező,
amelyet figyelembe veszünk:
a. Emberek:
Általános munkaerő-kölcsönzés és -kezelés
helyett, a szolgáltatásaink mögött speciális szaktudással rendelkező csapatot
biztosítunk, amely dedikáltan az egyedi igényeknek megfelelően dolgozik.
b.
Folyamatok:
Üzleti igények, folyamatok mérése,
feltérképezése, megértése és összehangolása az informatikai rendszerekkel.
c.
Technológia:
Bevált és bizonyított, illetve innovatív
csúcstechnológia megfelelő kombinációja, széles körű technológiai gyártói
partnerséggel és specialista szakértelemmel kombinálva.
AUTOMATIZÁCIÓ ÉS MESTERSÉGES INTELLIGENCIA
Cégünk számára kiemelten
fontos a minőség és a hatékonyság ezért folyamatosan kutatjuk az új
technológiai irányokat, irányítási módszertanokat.
Ennek része az
automatizáció, a mesterséges intelligencia
alapú
rendszerek bevezetése vagy a szolgáltatásmenedzsment de facto szabványának
számító ITIL legújabb, 4.0-s verziójának gyakorlatba történő átültetése is. Ezáltal
nemcsak a meglévő szolgáltatások színvonala emelhető, hanem új területeken, új
szolgáltatásokkal tudunk megjelenni. Az egyik kiemelt fókuszterületünk például
az Ipar 4.0 megoldások üzemeltetése.
Stratégiai kapcsolatot ápolunk a technológiai ipar kulcsszereplőivel, ami lehetővé teszi számunkra a vállalati szintű megoldások szállítását. Széles körű informatikai szolgáltatásainknak köszönhetően egyedi megoldásokat is tudunk nyújtani a különböző iparágak területein.
KIEMELT NAGYVÁLLALAT SPECIFIKUS ÜZEMELTETÉSI MEGOLDÁSAINK
ADATBÁZISÜZEMELTETÉS
Adatközponti rendszerek teljes körű üzemeltetése és dokumentációk kezelése.
7x24 HELPDESK
Angol és magyar nyelvű szakképzett technikai személyzet telefonon, weben és email-en. Hibaelhárítás és segítségnyújtás kiemelkedő "first-call-fix" aránnyal.
KLIENSÜZEMELTETÉS
Országos jelenlétű hardveres és szoftveres hibaelhárítás akár 4 órán belüli helyszíni megjelenéssel.
HÁLÓZAT ÜZEMELTETÉS
Helyi hálózat, határvédelmi és végpontvédelmi megoldások üzemeltetése, fejlesztése.
ALKALMAZÁSÜZEMELTETÉS
ERP, adatbázisok, ITSM rendszerek, dokumentumkezelők, egyedi alkalmazások és az azt futtató környezet folyamatos felügyelete, teljesítmény és állapot kontrolja.
FELHŐSZOLGÁLTATÁSOK
Felhőkörnyezet kialakítása és működtetése, infrastrukturális műveletek nyilvános felhőben (Azure, IBM, AWS) és széles körű Office 365 szolgáltatás.
VALIDÁCIÓS MEGOLDÁSOK
Üzletspecifikus folyamatmérési rendszervalidációs szolgáltatások (IQ, OQ, PQ, információbiztonság, adatintegrálás).
SZERVIZSZOLGÁLTATÁSOK
Garanciális ügyintézés és hardver szerviz. Eszközkarbantartás és támogatás.