Menedzselt IT szolgáltatások
Kiszervezett menedzselt informatikai szolgáltatások: kiszámítható üzletmenet és költséghatékonyság
A 4iG kiszervezett menedzselt IT szolgáltatásai révén a legújabb technológiák széles spektrumával támogatja a teljes digitális üzletmenetet, fejleszti a vállalati IT szolgáltatások rendelkezésre állását, növeli az üzemeltetés hatékonyságát.
A 4iG menedzselt IT szolgáltatásaival kiszámíthatóbbá teheti vállalata digitális üzletmenetét: fejleszti a vállalati IT szolgáltatások rendelkezésre állását és minőségét, növeli az üzemeltetés hatékonyságát. Ügyfeleinknek elérhetővé tesszük a legújabb technológiákat és specialista szakértelmet, akár havidíjas szolgáltatásban is, kombinálva hardvert, szoftvert, felhős és üzemeltetési szolgáltatásokat.
Minősített szakembereink és kompetenciáink, a nemzetközi és hazai szabványok követése, bevált módszertanok használata, és a piacvezető ServiceNow platformra épülő szolgáltatásaink együttesen garantálják ügyfeleink elégedettségét. Folyamat- és feladatautomatizációs képességeink folyamatosan erősítik az ügyfeleink által elvárt költséghatékonyságot. Az elvárt SLA szintek teljesítésén felül a pontos jelentések és elemzések folyamatos, proaktív szolgáltatás-fejlesztést tesznek lehetővé.
MÓDSZERTANUNK, ESZKÖZEINK
A rendszerek magas rendelkezésre állását, megfelelő biztonsági szintjét és a felhasználók elégedettségét nem lehet pusztán magasan képzett mérnök csapattal és jó minőségű eszközök használatával elérni. A hatékony és jól működő üzemeltetési szolgáltatás alapfeltételei a jól működő üzemeltetési és támogatási folyamatok, valamint a jól szervezett szolgáltatásmenedzsment.
Szolgáltatásmenedzsmentünk elsődleges feladata, hogy a rendelkezésre álló erőforrások és képességek felhasználásával ügyfeleink számára olyan minőségi és értékteremtő szolgáltatásokat állítson elő, amely áttekinthető, megbízható és biztonságos, mérhető, költséghatékony, változásokra rugalmas és gyors válaszokat ad, illetve nem utolsósorban garantált szolgáltatási szintet képes biztosítani. Ezen feladat végrehajtásának elengedhetetlen lépései az üzemeltetési folyamatok testre szabása, bevezetése, kontrollja, riportálása és optimalizálása. Fontos feladata továbbá a hatékony erőforrás-gazdálkodás megvalósítása az előírt szolgáltatási szint célok megtartása mellett. Sikeres szolgáltatás nem képzelhető el intenzív, jól szervezett kommunikáció nélkül, amely egyrészt a felhasználók folyamatos tájékoztatásából áll, másrészt ügyfeleink felelős vezetőivel történő folyamatos kapcsolattartást és kommunikációt jelenti.
A szolgáltatás lényeges eleme, hogy ezeket a szolgáltatásmenedzsment feladatokat a szolgáltató végzi, így ügyfeleink részéről nincs szükség erőforrások mozgósítására és folyamatos képzésére, az irányítási feladatok megvalósítására, hanem elegendő a meghatározott minőségű célok betartását ellenőriznie és a célok finomításáról gondoskodnia a folyamatosan változó igények figyelembevételével.
MIÉRT A 4iG A LEGJOBB IT ÜZEMELTETÉSI PARTNER?
- 25 éves piaci tapasztalat
- Közép- és nagyvállalatok, állami szektor igényeire testre szabva
- Tapasztalt szolgáltatásmenedzser kollégák
- ITIL módszertan, ISO 20000-1 minősített IT szolgáltatások
- Multi-cloud felhős szakértelem: AWS, Azure és privátfelhő platformok
- Microsoft, VMware és nyílt forráskódú rendszerek üzemeltetése
- Elérhető 7x24 SOC kiberbiztonsági felügyelet
MINŐSÍTETT SZOLGÁLTATÁSOK
Szolgáltatásainkat az iparági legjobb gyakorlatokat összefogó ITIL javaslatai és az MSZ ISO/IEC 20000-1:2019 szolgáltatásirányítási rendszer szabvány előírásai szerint nyújtjuk. Nézze meg naprakész ISO tanúsítványainkat és Minősítéseinket !
Szakmai vezetők
Dudás Péter
üzletág igazgató
Megyesi Szilveszter
üzletág igazgató
ISMERJE MEG SZOLGÁLTATÁSAINKAT
NAGYVÁLLALATI IT ÜZEMELTETÉS
Megbízható, kiszámítható IT üzemeltetés nagyvállalatok számára.
KÖZÉPVÁLLALATI IT ÜZEMELTETÉS
A megbízható, kiszámítható IT üzemeltetés nem csak a nagyvállalatok privilégiuma.
MENEDZSELT TŰZFALSZOLGÁLTATÁSOK
Határvédelem: menedzselt tűzfal, UTM és VPN szolgáltatás.
HAVIDÍJAS PC FLOTTAMENEDZSMENT
Device as a Service (DaaS) havidíjas szolgáltatás klienseszközökre.
HAVIDÍJAS BCP-DR
Üzletmenet-folytonosság és katasztrófa helyreállítás havidíjas menedzselt szolgáltatás.
HAVIDÍJAS MENEDZSELT KIBERBIZTONSÁGI FELÜGYELET
Kiberbiztonsági szolgáltatások és technológiák széles skálája.
CLOUD BACKUP SOLUTION
Szolgáltató-független adatmentés havidíjas menedzselt szolgáltatás.