NONPROFIT, CIVIL, JÓTÉKONYSÁG
Jól segíteni csak hatékonyan lehet: digitalizáció a nonprofit és a civil szférában
Kulcsfontosságú, hogy a segítséget, adott esetben egy adományt, segélyt, vagy egy természeti katasztrófa után szükséges helyreállítást végző csapatot célzottan és minél gyorsabban lehessen eljuttatni a megfelelő helyre.
A megfelelő digitális megoldások egyre szélesebb körű alkalmazása az üzleti élet mellett a humanitárius segítségnyújtás területén is elengedhetetlen. Fontos, hogy a rászorulókat, krízishelyzetben lévőket segítő szervezetek munkaszervezésének, működési hatékonyságának biztosítására számukra testre szabott IT megoldások álljanak rendelkezésre. Kulcsfontosságú, hogy a segítséget, adott esetben egy adományt, segélyt, vagy egy természeti katasztrófa után szükséges helyreállítást végző csapatot célzottan és minél gyorsabban lehessen eljuttatni a megfelelő helyre.
Ennek megfelelően a DOTO Keretrendszerben létrehozott humanitárius segítségnyújtási IT megoldások elkészítésének fő célja az volt, hogy a segítség eljuttatása minél hatékonyabban tudjon megvalósulni.
Egy segélyszervezet esetében kiemelten fontos, hogy minden szempontból felkészülten várja az olyan helyzetek bekövetkezését, amikor szükség van a segítségnyújtásra. Ennek érdekében ki kell alakítania mindennapi működésének menetét, vagy például tisztában kell lennie a számításba vehető önkéntesek jellemzőivel, és képesnek kell lennie minden közreműködő számára egyértelműen meghatározni, hogy mi a feladata a segítségnyújtás során.
Humanitárius programok esetén az adományozók, támogatók számára fontos szempont, hogy a segítség átláthatóan jusson el a rászorulókhoz, illetve legyen biztosítva a segélyprogramok eredményeinek mérése és nyomon követése.
Ehhez nyújt megfelelő alapot és támogatást a DOTO Keretrendszerre épülő célmegoldások használata.
Nonprofit, civil, jótékonysági
szektorra épülő iparági megoldásaink:
- segély- és adományosztás (DOTO alapon)
-
katasztrófa utáni helyreállítás koordináció (DOTO alapon).