MoCCa - A 4iG nagyvállalati Contact Center megoldása
Üzleti kapcsolatok egyéni ízléshez igazodva, csúcstechnológiával a vállalati kommunikációért
- A 4iG Contact Center megoldása lehetővé teszi a vállalatoknak vagy szervezeteknek, hogy kényelmesen és hatékonyan kezeljék az ügyfélszolgálatukat és a kommunikációjukat az ügyfeleikkel. A platform segítségével az ügyfélszolgálati munkatársak könnyedén fogadhatják és kezelhetik az ügyfelek érdeklődéseit, hívásait és üzeneteit a különböző kommunikációs csatornákon, beleértve a telefont, e-mailt és a csevegő programot is. További előnye, hogy lehetővé teszi a kifelé irányuló kommunikációt is (tárcsázó funkció), ezáltal az ügyfélszolgálati munkatársak további folyamatokba tudnak részt venni (pl.: kampányok, promóciók kezelése, ügyfélelégedettség-mérés, vagy számlafizetéssel kapcsolatos információk begyűjtése).
- A MoCCa megoldásunk személyre szabott szolgáltatást kínál a vállalati ügyfelek számára, igazodva az üzleti sajátosságokhoz és integrációs igényekhez, miközben az ügyfelek gyors és hatékony segítséget kapnak.
- A platform kiszolgálja a modern és korszerű Contact Center igényeket, amellyel vállalata lépést tarthat a legújabb technológiai fejlesztésekkel, biztosítva a hatékony és innovatív ügyfélszolgálatot és az ügyfelek maximális megelégedettségét.
- A kiajánlható, integrált szolgáltatások köre rendkívül széles, és rugalmasan illeszthető az ügyfél egyedi igényeihez. Az ügyfél szolgáltatási palettája komplett folyamatok mentén építhető fel.
- A platform stabil Avaya alapokon nyugszik, privát magyar felhővel rendelkezik és lehetőséget biztosít egy meglévő rendszer funkcióinak átköltöztetésére is.
További előnyök
- Skálázhatóság: Lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy rugalmasan és könnyedén skálázzák fel vagy le a contact center kapacitását az ügyféligényekhez igazodva. Ez optimalizálja a teljesítményt és költséghatékony megoldást kínál.
- Integráció: A platform könnyen integrálható más üzleti rendszerekkel (pl.: CRM rendszerekkel, adatbázisokkal és más kulcsfontosságú alkalmazásokkal). Ez lehetővé teszi az összpontosított és egységes ügyfélkommunikációt és adatkezelést.
- Rugalmas hozzáférés: Az interneten keresztüli hozzáférés lehetővé teszi a munkatársaknak, hogy bárhonnan elérjék a contact center funkciókat, így rugalmasabb és távoli munkavégzést is biztosít.
- Ügyfélélmény javítása: Az intelligens automatizáció, chatbotok és egyéb funkciók segítségével a megoldás javíthatja az ügyfélélményt, csökkentve az ügyfélszolgálati várakozási időt és növelve az ügyfélszolgálati hatékonyságot.
- Analitikai eszközök: Az analitikai eszközök segítségével a megoldás lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy elemezzék az ügyfélszolgálati adatokat és így jobban megértsék az ügyfélpreferenciákat és az üzleti teljesítményüket.
- Költségmegtakarítás: A skálázhatóság révén csak a ténylegesen használt erőforrásokért fizet, csökkentve a felesleges költségeket.
- Biztonság: A szolgáltatás biztonságos kapcsolatokat és adatvédelmet biztosít, garantálva az ügyféladatok biztonságát és a szabályozási követelmények betartását.
Ezen előnyök együttesen hozzájárulnak ahhoz, hogy MoCCa megoldásunk a vállalatok számára hatékony és modern ügyfélkommunikációs megoldásokat kínáljon. A 4iG cégcsoporton belül megtalálható MI kompetencia, kifinomult Contact Center szakértelmi háttér és saját Datacenter-infrastruktúra mind egyesülnek a MoCCa megoldásban. Így biztosítva az ügyfelek számára az intelligens, hatékony és maximálisan biztonságos üzleti kommunikációt.
MoCCa Contact Center ingyenes termékismertető
4iG MoCCa termékismertető.pdf
LetöltésSajtómegjelenések
HVG
podcast
Nagyban segítheti a vállalatokat egy modern contact center ügyfélkezelési hatékonyságuk javításában és még bevételt is hozhat...
PORTFOLIO
podcast
A modern központok sokoldalúan támogatják az ügyfélkapcsolatokat, és számos bevált profittermelő lehetőséget nyújtanak...
PIAC ÉS PROFIT
sajtócikk
Az automatizáció és integráció a kulcs, bár a haladó technológiák még nem váltak általánossá. A MoCCaváltozást hozhat ebben a helyzetben...
TREND FM
interjú
A MoCCa megoldásunk személyre szabott szolgáltatást kínál a vállalati ügyfelek számára...
Hiba történt az elküldés során!
Kérjük próbálja újra később. Amennyiben a következő alkalommal is ezt a hibaüzenetet kapja, kérjük jelezze a webteam@4ig.hu email címen.