SAJTÓKÖZLEMÉNY
A 4iG Csoport díjmentes mobilinternettel és hanghívással, valamint helyszíni segítségnyújtással támogatja a lakosságot az árvízhelyzetben
- A 4iG Csoport leányvállalata, a Vodafone Magyarország az árvízhelyzetre való tekintettel 3 napig díjmentesen elérhető 5 GB mobilinternettel támogatja a lakossági havidíjas mobil előfizetőit.
- A feltöltőkártyás ügyfeleket – amennyiben aktiválják telefonjukon a szolgáltatást – 3 napra szóló korlátlan beszélgetéssel segítik a kapcsolattartásban.
- Az ügyfelek mindkét lehetőséget újra aktiválhatják 3 nap leteltével, így akár 10 GB díjmentes mobilinternetet vehetnek igénybe.
- A 4iG Csoport önkéntesei az Ökumenikus Segélyszervezet munkatársaival közösen nyújtanak segítséget az árvízkárok megelőzési munkálataiban.
Az elmúlt évtized egyik legnagyobb árvízére készül Magyarország. A 4iG Csoport felelős vállalatként fontosnak tartja, hogy azonnali és valós segítséget nyújtson szükség esetén, a kialakult vészhelyzetben pedig kiemelten fontos a kapcsolattartás megkönnyítése.
A 4iG Csoport tagvállalata, a Vodafone Magyarország 3 napig díjmentes 5 GB mobilinternetet biztosít lakossági mobil előfizetéssel
rendelkező ügyfelei számára, amelyet a szolgáltató lakossági mobil előfizetéssel rendelkező ügyfelei szeptember 23. 12:00-ig
tudnak aktiválni a 1270-es telefonszámra küldött SOS5GB SMS-kóddal. A díjmentes mobilnetet a Vodafone Magyarország belföldi
hálózatán és EU-n belül is felhasználhatják a szolgáltató ügyfelei.
A szolgáltató a feltöltőkártyás ügyfelei számára is igyekszik segítséget nyújtani korlátlan, díjmentes beszélgetés biztosításával. Az ügyfelek szeptember 23. 12:00-ig szintén a 1270-es telefonszámra küldött SOSHIVAS SMS-kóddal tudják aktiválni a díjmentes hívás lehetőségét magyar normál díjas számokra. Az SMS-kód elküldését követően a díjmentes korlátlan beszélgetés vagy a keretbe foglalt 5 GB mobilinternet automatikusan aktiválódik az ügyfelek számára, további teendőjük nincs. Az ügyfelek mindkét lehetőséget újra aktiválhatják 3 nap leteltével, amennyiben erre szeptember 23. 12:00-át megelőzően kerül sor.
A 4iG Csoport mindezek mellett helyszíni segítséget is nyújt az árvízzel sújtott területeken. A Vodafone Magyarország, a DIGI és az Invitech önkéntesei az Ökumenikus Segélyszervezet munkatársaival közösen segítenek az árvízkárok megelőzésben, többek között a Duna menti kistelepüléseken.
Háttér-információk:
4iG Csoport
A budapesti székhelyű, magyar többségi tulajdonú 4iG Nyrt. Magyarország és a nyugat-balkáni régió vezető távközlési és IT-csoportja,
a tudásalapú, digitális gazdaság egyik vezető vállalata. A Budapesti Értéktőzsdén jegyzett vállalat friss és innovatív szemlélete,
valamint Magyarország vezető IT rendszerintegrátoraként betöltött pozíciója a csoportot a régió digitális átalakulásának vezető
üzleti szolgáltatójává teszi. A 4iG dinamikus terjeszkedési stratégiája a magyarországi és a nyugat-balkáni távközlési piac
meghatározó szereplőjévé emelte. A csoport folyamatosan bővíti szolgáltatásait, szakértelmét és portfólióját, hogy megfeleljen
a távközlési és IT-piacok változásainak és igényeinek. A 4iG Csoport több, mint 8.000 főt foglalkoztat. www.4ig.hu
További információ:
4iG Nyrt.
Elkán Péter
Csoport Vállalati Kapcsolatok és
Kommunikációs igazgató
sajto (@) 4ig.hu