Az Ön böngészője nem támogatott. Kérjük használjon Chrome, Firefox, Edge vagy Safari böngészőt. További részletek

4iG|{{ portfolioStock.last }} Ft

{{ portfolioStock.change_percent }}

Telenorból ONE: márkanevet vált a montenegrói mobilszolgáltató

SAJTÓKÖZLEMÉNY

Telenorból ONE: márkanevet vált a montenegrói mobilszolgáltató

Márkanevet vált a 4iG csoport tulajdonába tartozó Telenor Montenegro, amely új logóval és ONE márkanévvel folytatja működését a montenegrói mobilpiacon. A márkanévváltásra nem a társaság tavaly decemberi tulajdonváltása miatt került sor, hanem mert a norvég Telenor a podgoricai székhellyel működő mobilszolgáltató 2018-as értékesítésekor egyszeri hosszabbítást követően végül 2022. március végéig járult hozzá a márkanév használatához. A brandváltás részeként montenegrói társaság neve ONE Crna Gora DOO-ra változik, és a telefonokon található operátor logó is ONE-ra vált március végétől.

ONE márkanéven folytatja tovább működését a Telenor Montenegro, amely március 31-ig lecseréli az összes arculati elemét a nyugat-balkáni országban. Az új márka és arculat március 01-én mutatkozott be Montenegróban.

Az új márkanév alatt az ügyfelek barátságos, elkötelezett és átlátható szolgáltatót ismerhetnek meg. A fő hangsúlyt az ügyfelek kiszolgálására helyezi a vállalat, amely elkötelezett amellett, hogy az elérhető legjobb támogatást biztosítsa előfizetőinek. A ONE piacvezető társaságként egyenes és őszinte kommunikációt ígér ügyfeleinek, amellyel elsődleges célja a meglévő előfizetők elégedettségének növelése. A ONE márkanév kifejezi a társaság montenegrói mobilpiacon betöltött vezető szerepét, illetve 25 éves történelmét: 1996-ban az első mobilhívást a társaság mobilhálózatán keresztül indították Montenegróban.

A márkanévváltást követően a ONE továbbra is a megszokott prémium szolgáltatásokat nyújtja ügyfeleinek.

A mobilszolgáltatót tavaly decemberben vásárolta meg a PPF csoporttól a 4iG Nyrt., amely jelentős növekedési stratégiát hajt végre a magyarországi és nyugat-balkáni távközlési szektorban. A Telenor Montenegro márkanév cseréjét nem a tulajdonosváltás indokolta. A montenegrói mobilszolgáltató 2018-ban került norvég Telenor csoporttól a cseh PPF-hez, amely egyszeri hosszabbítást követően végül 2022. március 31-ig engedélyezte a podgoricai székhelyű társaságnak a Telenor brand használatát. Az új márkanévvel kapcsolatos döntést a 4iG már az akvizíció lezárását megelőzően meghozta, amelyet megelőzően Montenegróban, illetve nyugat-balkáni országokban fókuszcsoportos kutatásokkal vizsgálta az ügyfélvisszajelzéseket, és a lehetséges új márkaneveket.

Az új márkastratégiát a 4iG szakemberei és a McCann Budapest kreatív ügynökség munkatársai közösen dolgozták ki.

Budapest, 2022. március 03.

Háttérinformáció:

ONE
Montenegró első számú mobilszolgáltatója. A vállalat 2021-ben 51 millió eurós árbevételt ért el, és 357 701 előfizetővel rendelkezett. ONE 432 saját bázisállomással biztosít kiváló minőségű mobilszolgáltatást. A vállalat fő bevétele – mintegy 67% – a lakossági és üzleti előfizetőktől származik, a szolgáltató lakossági 4G lefedettsége meghaladja a 98%-ot. A vállalat 2020-ban, és 2021-ben egymás után kétszer nyerte el a „BEST IN TEST” díjat a montenegrói mobilhálózatok minőségének független összehasonlító mérésében, amelyet az UMLAUT nemzetközi technológiai tanácsadó és benchmarking cég végzett. A vizsgálaton a ONE lett a legjobb mobilszolgáltató az általános teljesítmény és a mobilinternet-lefedettség tekintetében is.

4iG Nyrt.
A budapesti székhelyű 4iG Nyrt. Magyarország vezető informatikai rendszerintegrátor vállalata, amely emellett jelentős érdekeltségekkel rendelkezik a hazai és a régiós távközlési piacokon. A társaság több mint 25 éve van jelen az iparágfüggetlen innovatív informatikai technológiák piacán. A vállalat folyamatosan bővíti szolgáltatásait és portfólióját, hogy megfeleljen az infokommunikációs piac változásainak és igényeinek. A csoport több mint 5.500 munkavállalót foglalkoztat. A 4iG széles spektrumú megoldásszállítóként jelentős érdekeltségekkel rendelkezik az informatika mellett a telekommunikáció, a műholdas távközlés, és a távközlési infrastruktúra-fejlesztés területein is. A Budapesti Értéktőzsdén jegyzett vállalat célja, hogy meghatározó piaci pozíciót építsen ki az infokommunikációs szolgáltatások széles területén Magyarországon, valamint a közép-kelet-európai és nyugat-balkáni régiókban.
www.4ig.hu

További információ:

4iG Nyrt.
Elkán Péter
kommunikációs és marketing igazgató
sajto (@) 4ig.hu

www.4ig.hu